• Prima pagină
  • Vorbe de duh
  • Utile
  • Legal
    • Termeni și condiții
    • Politica de confidențialitate
    • Politica cookie
  • Despre
  • Contact

sansai.ro

Cărți, poezii și alte intemperii.
Menu
  • Prima pagină
  • Vorbe de duh
  • Utile
  • Legal
    • Termeni și condiții
    • Politica de confidențialitate
    • Politica cookie
  • Despre
  • Contact
Home  /  Cartea de miercuri  /  Don Sexton – Branding. Cum se construiește bunul cel mai de preț al unei companii
20 ianuarie 2021

Don Sexton – Branding. Cum se construiește bunul cel mai de preț al unei companii

Written by Ganța Dumitru
Cartea de miercuri branding, Don Sexton, lectură, timp liber, Trump Leave a Comment
Don Sexton - Branding
Don Sexton – Branding (sursa foto: biblioteca proprie)

Titlu: Branding. Cum se construiește bunul cel mai de preț al unei companii
Autor: Don Sexton
Editura: Curtea Veche Publishing
Anul apariției: București 2012
Traducere: I. Georgescu, Cătălin-Alexandru
ISBN: 978-606-588-290-4

Don Sexton – Branding

Trebuie să recunosc din start. Am avut așteptări prea mari de la cartea asta, deci dezamăgirea a fost pe măsură. Inițial am crezut că o să fie un fel de documentar despre cum Trump a ridicat imperiul său, dar a fost mai mult o analiză din exterior.

Poate fi încadrată cu ușurință la un studiu de caz mai extins. De fapt, ca multe titluri ale unor oameni cu renume sau afaceriști, cel mai probabil are în spate un gostwriter. Nu e neapărat un lucru rău atât timp cât este livrat ceva calitativ. Cel mai probabil face parte din echipa lui.

Nu este neapărat o carte rea. Chiar aș recomanda-o pentru un începător sau poate pe lista obligatorie de lectură a unui student în anul 1 de la o specializare în marketing sau orice altă specialitate de natură economică. Te ajută să înțelegi ce este un brad, de ce ai nevoie de unul și cum poate deveni un activ important pentru companie.

5 idei care sunt folositoare din Branding

Cu toate că a avut partea sa de dezamăgire, nu pot să trec și peste aspecte mai practice. În sensul că, dacă ești un viitor antreprenor, poate vei găsi chiar lucruri interesante pe care le poți adapta afacerii.

  • Companiile care vând servicii trebuie să găsească moduri de a oferi potențialilor clienți experiențe de probă;
  • Trebuie să respectați promisiunea brandului sau veți rămâne fără clienți (lege universal valabilă în marketing);
  • Numele brandului trebuie asociat cu atributele care definesc poziționarea;
  • Construirea unui brand presupune disciplină și răbdare. Nu necesită neapărat mulți bani, dar în mod clar banii ajută;
  • Antreprenorii trebuie să se gândească la construirea brandului chiar înainte de a primi finanțare și a da o formă ideilor de afaceri.

Acum, că mă uit peste cele 5 idei care mi-au plăcut, poate trebuie să mai tai ceva din dezamăgire. Totuși, nu este o lectură de ieri, dar cel puțin când am citit-o, impresia a fost cea expusă la început.

Deci, se poate extinde categoriile pentru celor care se adresează cartea. Antreprenorii începători sau cei pasionați de afaceri tot pot fi incluși în listă.

Eu am cumpărat cartea de pe librarie.net la ceva ofertă, dar din păcate nu mai este pe stoc. Faptul că nu mai este pe stoc poate este un indicator că sunt eu mai cârcotaș, iar cartea este mai bună decât o cred eu. Poate aveți noroc să o găsiți la alte librării sau edituri.

În altă ordine de idei vă doresc lectură plăcută. 😉

Împarte cu prietenii
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Whatsapp
 Previous Article Iarna asta
Next Article   Dynasty (TV Series 2017- )

Related Posts

  • Mousehunt (1997)

    Mousehunt (1997)

    26 februarie 2021
  • Dale Carnegie - Secretele succesului în era digitală

    Dale Carnegie – Secretele succesului în era digitală

    3 februarie 2021
  • Captură ecran din fimlul Delhi Dance

    Delhi Dance (2012)

    15 mai 2020

Leave a Reply

Anulează răspunsul

Caută pe blog

Articole recente

  • Victor Teleucă – Improvizația nisipului
  • Libertatea ?!
  • Colectăm selectiv doar când statul va susține acest lucru
  • Mousehunt (1997)
  • Gerald Zaltman – Cum gândesc consumatorii
  • La periferie
  • Când funcția de “președinte” este simbolică, scopul alegerilor este altul

Categorii

  • Articolul de duminică (12)
  • Cartea de miercuri (13)
  • Diverse (5)
  • Filmul de vineri (13)
  • Marketing (2)
  • Poezia de luni (22)

Comentarii recente

    Social Media

    • Connect on Facebook
    • Connect on Twitter
    • Connect on Instagram

    Categorii

    • Articolul de duminică (12)
    • Cartea de miercuri (13)
    • Diverse (5)
    • Filmul de vineri (13)
    • Marketing (2)
    • Poezia de luni (22)

    Poți să mai citești

    • Iarna asta
      Iarna asta 18 ianuarie 2021
    • Adam Alter - Roz tranchilizant
      Adam Alter – Roz tranchilizant 13 mai 2020
    • EU - locul unde toate s-au intersectat!
      EU 14 decembrie 2020
    • Afară mă așteaptă tinerețea
      Afară mă așteaptă tinerețea 4 ianuarie 2021
    • Captură ecran din fimlul Delhi Dance
      Delhi Dance (2012) 15 mai 2020

    cele mai citite articole

    • EU - locul unde toate s-au intersectat!
      EU 14 decembrie 2020
    • Flight (2012)
      Flight (2012) 4 decembrie 2020
    • Iarna asta
      Iarna asta 18 ianuarie 2021
    • Tenet (2020)
      Tenet (2020) 8 ianuarie 2021
    • Cum să faci bani în online?
      Cum să faci bani în online? 31 decembrie 2020
    © Copyright 2020. Designed by BloomPixel